Driftstörning Malmö. Läs mer

Hur kan vi stå till tjänst?

Vi har guider som täcker det mesta av det du behöver hjälp med.

Guider Kontakta oss Driftstatus

Faktura

Varför får jag inte min faktura?

Börja med att kontrollera om du har någon aktiv faktura på Mina Sidor. Notera att vi alltid fakturerar för de tre första månaderna på första fakturan, detta kan innebära att fakturan är lite högre samt dröjer med att komma. Men var inte orolig, du kan alltid se alla aktiva fakturor, samt justera förfallodatumet här.

Ser du fakturan på Mina Sidor men har inte fått den hem i brevlådan?

Kivra - Den vanligaste anledningen till detta är att man har Kivra registrerat, har du den digitala brevlådan Kivra och inte valt bort fakturering i Kivra så kommer din faktura hit. Du loggar enkelt i på Kivra med Bank ID, och här kan du även ändra inställningarana om det skulle vara så att du i framtiden hellre vill få din faktura på annat vis.

Faktureringsadress - Vi skickar inte fakturan till din folkbokföringsadress utan till den adress du har registrerat med oss, du kan kontrollera att du har rätt faktureringsadress eller ändra denna i inloggat läge på Mina Sidor.

Autogiro eller e-faktura - Har du valt att registrera autogiro eller e-faktura med oss så kommer fakturan inte längre att komma i brevlådan, utan direkt in på din internetbank. 

E-postfaktura - Har du valt att registrera e-postfaktura hos oss kommer fakturan att komma till den e-postadress du angivit, är du osäker på vilken denna är? Ingen fara, denna hittas även den på Mina Sidor.