Driftstörning - Stockholm. Läs mer

Hur kan vi stå till tjänst?

Vi har guider som täcker det mesta av det du behöver hjälp med.

Guider Kontakta oss Driftstatus

Faktura

Betalning

Betalar du inte din faktura i tid, och om även betalning efter påminnelse uteblir så kommer vi att lämna över ärendet till vår faktureringspartner Gothia.

Har detta skett så finns det ingenting vår kundtjänst kan göra utan vidare kommunikation måste tas direkt med Gothia.

Vi rekommenderar dig att alltid betala ett inkassokrav, även om du avser att bestrida detta, för att undvika ytterligare tråkiga avgifter.

Vad för öppettider har Gothia?

- 08.00 - 21.00 mån-tors

- 08.00 - 17.00 fredag

- Stängt lör-sön

Telefon: + 46 340 66 44 40

Mail: info.se@gothiagroup.com


Avstängd tjänst

När en faktura har gått vidare till inkasso kommer vi att stänga av din tjänst tills dess att betalning har inkommit.

När betalningen har inkommit så aktiveras tjänsten igen.