Meny
Vi har besvarat 19 samtal senaste 60 minuterna Kötid just nu: 1 minut

Kundservice



UPPSÄGNING AV BREDBAND

Du kan när som helst välja att säga upp en tjänst som du har hos oss och du gör detta genom att kontakta vår kundtjänst via telefon, e-post eller chatt. Du som kund får därefter en skriftlig uppsägningsbekräftelse på brev eller via e-post. Notera att vi behöver ditt personnummer eller kundnummer för att vi enklast ska hitta dig och glöm inte att ange det datum som du önskar ha tjänsten uppsagd till.

FLYTT AV TJÄNST

Ska du flytta ifrån din nuvarande bostad finns det en stor chans att du kan ta med dig ditt abonnemang till din nya adress. Du kan kontrollera detta genom att söka på adressen i vår beställningsportal som du finner genom att klicka här. Vill du flytta med dig dina tjänster så kontaktar du sedan vår kundtjänst.

Uppsägning vid bindningstid

Har du en viss bindningstid på en tjänst går det givetvis bra att avsluta det tidigare än avtalat datum. Du får dock betala månadsavgiften för den tiden som du har kvar på kontraktet. Du kan även kostnadsfritt överlåta dina tjänster genom att fylla i en överlåtelseblankett som du sedan skickar in till oss på brev eller via e-post. Observera att om du skickar in blanketten via e-post så godtas den enbart i inskannat format!


Till toppen

Ställ din fråga till oss här