Hur kan vi stå till tjänst?

Vi har guider som täcker det mesta av det du behöver hjälp med.

Guider Kontakta oss Driftstatus
1
17 mars, 11:04

Längre kötider än normalt: Pågående

COVID-19 innebär att många fler jobbar hemifrån och använder bredbandet mer intensivt på dagar och kvällar. Vi har god kapacitet i nätet för att klara detta, men det innebär ändå att vi ser att många kunder har frågor och behöver hjälp.

Samtidigt anpassar vi Ownits verksamhet efter Folkhälsomyndighetens riktlinjer och fler av Ownits egna medarbetare behöver jobba på distans Det innebär sammantaget att vi just nu har längre kötider än normalt. Om du har ett ärende som kan vänta så ber vi dig återkomma senare när trycket minskat.

2
27 maj, 16:06

Felaktiga Inkassokrav: Pågående

Vi har uppmärksammat ett fel som har lett till att kunder som redan betalat sin faktura via Billogram har fått ett inkassokrav från tidigare fakturaleverantör Intrum. Om ni redan har betalat fakturan via Billogram så kan ni bortse från inkassokravet.